Informace

ZJIŠTĚNÍ SKLADOVÉ DOSTUPNOSTI

Základní informace o skladové dostupnosti, případně o dodacím termínu, si můžete ověřit zaslání dotazu na eshop@fros.cz nebo tel. čísle 553625252.

Dodací lhůty a vyobrazení zboží uvedené v našem obchodě mají pouze informativní charakter a nabízený produkt se může od uvedeného vyobrazení lehce odchylovat (změna etikety, tvaru obalu atd.). Negarantujeme dostupnost celého sortimentu zboží v těchto lhůtách.


ZPŮSOBY OBJEDNÁNÍ

K Vaší plné spokojenosti Vám nabízíme tyto možné prostředky pro objednání:

1. Objednávkový formulář

Rychlý návod: Nakupovat v našem e-shopu je stejné, jako nakupování v kamenném obchodě nebo spíše v supermarketu. Obecně lze však postup popsat velice jednoduše takto:

  • vyberete si požadované zboží
  • vložíte jej do nákupního košíku
  • dále můžete pokračovat v nakupování anebo můžete jít k pokladně
  • pokud chcete již zaplatit, vyberete způsob doručení a způsob zaplacení zboží
  • sdělíte nám adresu, kam máme zboží odeslat
  • potvrdíte závazné objednání
  • a už jen čekáte, až Vám zboží doručíme domů

eshop@fros.cz


ZPŮSOB PLATEB

1) DOBÍRKA

Nejběžněji používaná platební metoda. Doručovateli uhradíte částku, která je uvedená ve vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží. Poplatek 30 Kč.

2) ONLINE PLATEBNÍ KARTOU

Na konci objednávky zadáváte číslo vaší karty a trojčíslí na její zadní straně.

Platba proběhne okamžitě online a my tak můžeme ihned zboží nachystat k vyskladnění a expedici.

3) OSOBNÍ ODBĚR

Probíhá na naší provozovně

Ulice: K Rybníčům 455
Město: Otice
PSČ: 747 81
Tel: 553 625 252

Po - Pá 7:00 - 15:00

Jakmile bude Vaše zboží připraveno (a to bývá zpravidla do 24hodin, pokud je skladem), tak Vás budeme kontaktovat.

U osobního odběru je možná platba v hotovosti i kartou.

ZÁKAZNÍK si musí zboží vyzvednout do jednoho týdne od kontaktního emailu o vychystaném zboží.

Nabízíme také slevu prostřednictvím Lyoness Cashback World. Stačí zadat do poznámek Vaše Lyoness číslo a při zpracování objednávky Vám přičteme Váš cashback.


DODACÍ PODMÍNKY

V převážné většině případů je zboží odesláno během 2 pracovních dnů, ale tato doba může být i delší, pokud není zboží skladem. V současnosti využíváme služeb společnosti Česká pošta (celorepublikové dodání, balíky do 50kg) DPD a vlastní dopravy (region Morava, paletové dodávky).

Cena dopravného České pošty je 117kč s dph balík do ruky, 99kč s dph balík na poštu, 234kč s dph balík do ruky 25-50kg. V případě paletového odběru se cena sjednává individuálně (většinou 1000 Kč). V případě odběru zboží v hodnotě 3000Kč s DPH a výše je doprava zdarma, ale pouze do hmotnosti 25kg.


Reklamace a záruka zboží, odstoupení od smlouvy

Reklamační řád

Reklamační řád internetového obchodu www.froseshop.cz obsahuje informace potřebné při uplatňování Vaší reklamace zboží nakoupeného v našem obchodě. Určuje podmínky prodeje a upřesňuje podmínky a povinnosti prodávajícího (dále jen "provozovatel") a kupujícího (dále jen "zákazník").

Všeobecná ustanovení

Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zák. č. 40/1964 Sb. občanský zákoník, v platném znění, a zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, v platném znění, a vztahuje se na zboží zakoupené zákazníkem v internetovém obchodě www.froseshop.cz (dále jen „zboží“).

Provozovatelem je FROS ZPS s.r.o., K Rybníčům 455, 74781 Otice, IČ 26803291, DIČ CZ26803291. Zákazníkem je subjekt, který s provozovatelem uzavřel smlouvu o koupi zboží.

Záruční podmínky

V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím některého ze smluvních přepravců prodávajícího je kupující povinen zkontrolovat, zda zboží nevykazuje vady způsobené přepravou. Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat s přepravcem zápis o škodě. O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat také prodávajícího. Zákazníkovi však nadále zůstává zachován nárok na poskytnutí řádného plnění od provozovatele či případně možnost stornovat objednávku zboží.

Vyskytnou-li se po převzetí zboží zákazníkem v záruční době vady zboží, je oprávněn uplatnit vůči provozovateli reklamaci vady.

Délka záruční doby je vyznačena na výrobcích, v případě zboží které nemá expirační doby vyznačeny je záruka 24 měsíců. Tato záruční doba vždy běží od převzetí zboží zákazníkem.

Reklamaci lze uplatnit poštou nebo osobně na adrese:

FROS ZPS s.r.o.
K Rybníčkům 455
74781 Otice
eshop@fros.cz

Provozovatel rozhodne o reklamaci nejpozději do 5 pracovních dnů a vyrozumí o tom zákazníka elektronickou poštou, pokud se se zákazníkem nedohodne jinak.

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se provozovatel se zákazníkem nedohodne na jiném řešení.

Provozovatel neodpovídá za opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním po jeho převzetí zákazníkem a za vady způsobené špatnou manipulací se zbožím a jeho neodborným používáním ze strany zákazníka.

Vzor reklamačního dopisu

Vaše jméno
Vaše adresa
Vaše telefonní číslo
Váš e-mail
FROS ZPS s.r.o.
K Rybníčkům 455

74781 Otice

V ...............
dne ....................

Věc:
Uplatnění reklamace
Dobrý den,
dne .......... jsem ve Vašem internetovém obchodě froseshop.cz zakoupil zboží
........, kód zboží ......, číslo objednávky………

(Popis důvodu k reklamaci) Žádám Vás o výměnu zboží v zákonné lhůtě 30 dnů.
Zároveň bych rád/-a požádal/-a o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil/a, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu a následně potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání.
Předem děkuji za kladné vyřízení

..............................................

(vlastnoruční podpis)
Přílohy:
Kopie kupního dokladu

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení